vill ha maat

Då har man haft lite Skilda Världar maraton här hemma idag, hann se 14 st avsnitt :) Innan jag avbröt för snart kommer mannen hem och då ska jag laga mat. Hoppas att han kommer snart för jag börjar bli jättehungrig.
Idag tänkte jag göra pitabröd med kebabkött och grönsaker till. Lätt och såååå gott..
Men då måste man ha allt hemma så därför skickade jag honom för att handla :P
Men han bör nog komma snart :)

Har även haft sammandragningar under dagen men dom har dock inte varit så starka. Om dom blir starkare under kvällen så får jag nog ringa till förlossningen och  höra med dom så att man inte råkar föda hemma. Det vore ju inte så roligt. Undra om man törs ta ett bad idag eller om de bara sätter fart på det?
Kanske bäst att fråga dom på förlossningen innan. Eller iaf mamma  ;P

Nej nu ska jag se om han kommer snart. Lär uppdatera mer senare..

// Helen

Kommentarer
Postat av: S A R A H C O L L E C O L L I N

Ja det sa mormor med ^^ inte lätt när det är svårt :)

2011-04-12 @ 17:14:34
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Postat av: Paao

har precis startat upp min blogg igen och behöver följare !

Byta ut varandra i bloglovin?

2011-04-12 @ 17:24:40
URL: http://strawberryss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0