Home

Då har man varit hem till mamma en sväng och fått de rostiga nycklarna någelunda rena iaf. Blev faktiskt bättre än vad jag trodde. Får vi se vad gubben säger när han kommer hem. För nej han har inte kommit hem än. Han var tvungen att jobba över och han trodde inte att han skulle komma hem förens vid kl 20.00 . Så de lär bli en ensam kväll för mig.. Man kan ju alltid hoppas på att han kommer hem lite tidigare ;) Äta mat fick man göra själv med. Men ställde mig inte och lagade något utan tog bilen och fixade en kebabrulle :P Det är okej när man är gravid ;) Tänkte på gurkan då när jag åt den. haha Stackarn. Han hade kunnat fått resten av min för orkade inte hela. Man kanske ska åka upp med den till honom i Big Brother huset. Undra hur han skulle reagera då ;P

Vad ska man göra nu då?
Jag som hade tänkt att vi skulle åka och titta på en tvättmaskin. Får väl ta det imorgon då..
Aja, hoppas att det är nått bra på tv iaf.. Annars lär detta bli en lååååååååååååång kväll..
Man kan ju alltid hoppas på att lite roligt folk kommer in på fb ;)
Fb nörd som man är :P

Nej nu ska jag sträcka ut ryggen lite..
Känner att det behövs..

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0