Godkväll! Dagen började kl 7 då jag inte k...

Godkväll! Dagen började kl 7 då jag inte kunde somna om efter att min älskling åkt till jobbet. Åt lite frukost och tittade lite på tv, lyckades somna till en stund på soffan och vaknar av att det är så himla tyst i hela lägenheten.. Då fanns det ingen ström i lägenheten.. Nehe tänkte jag, kollade proppskåpet men det var ingen propp som hade gått. Ringde älsklingen och han ringde i sin tur vidare för att försöka ta reda på felet.. Det visade sig efter ungefär en timme att det inte fanns någon ström i hela området.. Klockan var nu närmare tolv och jag började bli hungrig. (det kunde ta flera timmar innan strömen skulle komma tillbaka) lockade med mig Emelie för att äta lunch och efter lunchen tog jag en kopp kaffe med mamma och pappa. Efter några timmar där tog jag mig hem och inväntade Andreas. Då när jag kom hem så hade strömen kommit tillbaka som tur var. Nu under kvällen har vi bara varit hemma och tagit det lugnt eftersom Andreas fortfarande är förkyld.. Stackarn, tycker så synd om honom.. Nej nu ska jag fortsätta att titta på Big Brother och ta hand om min sjukling.. Godnatt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0