..

Tog mig ut iaf för mamma ville handla. Och så länge jag inte är själv ute så är det ju ingen fara. Gick bra att handla men trots att vi var där rätt tidigt så var de ändå en massa folk. Tog lite tid men till sist fick vi med oss allt och lite till. Eller mamma hittade inte allt så men men..

Vet inte om jag skrev det i förra inlägget att jag skulle göra potatismos och korv till middag idag. Men köpte även tunnbröd så kan man göra typ som en tunnbrödsrulle :P Gott blev så sugen på det . Deet var alltid så gott när man fick det i skolan :P Tyckte för det mesta att maten i skolan inte var så dålig. Är inte så petig när det gäller  mat..

Nej om man kanske ska ta och börja med att skala lite potatis :P Magen börjar kurra lite..
Hoppas bara att A kommer hem någelunda i tid idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0