Dagen idag har varit lugn, tog en sväng he...

Dagen idag har varit lugn, tog en sväng hem till mamma för att säga vad hon skulle handla åt mig på Ullared eftersom jag inte kan följa med:( eller kan kan jag men vore inte så kul om vattnet skulle gå och förlossningen starta.. Så får helt enkelt stanna hemma:( Har varit lite lugnt på värkfronten någon dag men är sjukt rastlös. Var likadant igår och då bakade jag så det kan jag ju inte göra nu ikväll igen. Det nästan kryper i kroppen på mig. Eller inte nästan det kryper verkligen i kroppen. Som om jag skulle behöva springa av mig all energi. Är ju en fin kväll så man skulle ju kunna ta en promenad men vill inte gå ut själv ifall det skulle hända något. För älsklingen tittar på favorit laget i hockey så det vill man ju inte missa.. Tog ett bad för att se om rastlösheten skulle släppa men inte gjorde den det inte.. Inte kan jag vattna blommorna heller för dom har redan fått vatten. Så vad ska jag hitta på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0