Då har man fått mat i magen och är nästan ...

Då har man fått mat i magen och är nästan klara med tvätten.. Det sista hänger på tork där nere.. Blev rätt slut i ryggen av att Damsuga, jag som hade tänkt att torka golven med men får ta det imorgon då.. Hittade även en bra cd så nu kan jag uppdatera musiken i bilen :) blir lite uttjatat att lyssna på samma låtar hela tiden i bilen.. Just nu tittar jag på fear factor usa och dom ska ha huvudet bland en massa spindlar och det kryper i hela kroppen.. usch hatar spindlar och småkryp.. Nej nu ska jag fortsätta och titta och sen gå ner och hämta den sista tvätten. Tänk så skönt det skulle vara att ha tvättmaskin i lägenheten. Hoppas vi fixar det snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0