Då har denna helg och söndag gått. Synd at...

Då har denna helg och söndag gått. Synd att helgen går så fort bara.. :( men nu till veckan som kommer så är det ju påsk och då är ju karln ledig lite längre så då får man passa på att njuta av honom :) har inga direkta påskplaner så får se vad kommande helg har att bjuda på.. En liten bebis kanske? Det skulle ju inte skada.. :) under kvällens gång så hade vi besök av Emelie :) så det blev en hel del snack och så tittade vi så Big Brother.. Man fick höra låten som dom gjort med basshunter under veckan och jag tyckte den blev as bra.. Den lär nog lätt bli en sommarplåga :) efter Big Brother kollade vi runt lite så tv men fanns inget bra att se så lät älsklingen få spela lite :) snäll som jag är :) Såg ni Big Brother föresten? Tyckte ni att rätt person åkte ut? Hon gjorde ju ändå ingen vidare nytta där inne fart hade nog blivit lätt att stå mot henne i en final.. Nej nu tror jag att det är dags att sova snart, ligger redan under täcket.. Bara ÄLSKAR mitt duntäcke :) så mysigt. Nej sova var det, ögonen går snart i kors.. Godnatt på er och sov så gott :)


Kommentarer
Postat av: S A R A H C O L L E C O L L I N ~ FOTO HÄSTAR VARDAGLIGT

nej det är utanför mitt fönster :P bilder lär ju komma upp på det sen :)

2011-04-18 @ 11:51:30
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Postat av: S A R A H C O L L E C O L L I N ~ FOTO HÄSTAR VARDAGLIGT

solen skiner, små snö högar , lite grönt gräs så det är påväg :)

2011-04-18 @ 12:08:47
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett engelsk-språkigt tv-program? Äger du ett husdjur som varit med i någon tv-reklam? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-18 @ 19:18:41
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0