25/04-11

Hej!
Ingen bebis än.. :(

Har inte uppdaterat så mycket under helgen som jag trodde att jag skulle göra..

Helgen har varit lite sådär.. I fredags tog vi det bara lungt, och i lördags så tvättade vi bilen och jag var snäll och tvättade mammas :P Gick bra. Sen under kvällen så började jag få en massa värkar.. Som minst så var det två minuter mellan värkarna.. Ringde till förlossningen men dom sa bara att jag skulle ta alvedon och vila. Tog ett bad istället och då avtog värkarna såklart.. :( Hade bara en under natten och sen inget mer.. Under söndagen åkte vi ut till mamma och pappa där dom har sin husvagn.. Var en massa folk där, även bror och hans girl var där. Så det var jättemysigt att åka ut dit och bara umgås. Satt i solen så fick lite färg iaf.. Hade tryck känsla nedåt men fick bara en värk under tiden som vi var där ute.. Fick även en på vägen hem ii bilen men den var inte så falig.. Under kvällen igår så var det lungt.. Inga värkar eller så men fick fruktansvärd huvudvärk. Ringde till förlossningen då min BM sagt att jag ska göra det så fort jag får ont i huvudet eftersom mitt blodtryck pendlat lite upp och ner. Men fick samma svar även denna gång från dom på förlossningen. Ta en Alvedon och om de inte hjälper inom några timmar så får du ringa in igen.. De släppte lite men inte helt men orkade inte ringa in för visste ju vad jag skulle få för svar.. Så var bara att försöka somna om. När jag vaknade i morse vid 6 tiden så slöppte de som tur var.. Annars så hade jag ju varit tvungen att ringa in till dom. Efter att vi gick upp och så så kände/känner jag en annorlunda känsla i magen.. Kan inte förklara hur de känns men typ som tryck nedåt fast på hela magen.. Svårt att förklara.. Ringde iaf mamma och hon sa att de nog inte är så lång tid kvar nu..

Vore ju kul om bebis kom imorgon för då är det jag, pappa och bebis födda på samma datum :P

Har gått en vända i trappen men inte fått några värkar. Har även pysslat lite här hemma. Gått och småplockat och de lixom kryper lite i kroppen på mig. Har även vattnat blommorna :P Får gå några till vändor i trappen så kanske de startar :) Men det känns som att jag kommer gå över tiden.. :(

Hoppas hoppas hoppas att h*n kommer snart :)

Nu ska jag kila vidare..

// Helen

Kommentarer
Postat av: Ung Mamma Emma

Delta gärna i min nuvarande tävling! Tävlingar uppe jämt!

2011-04-25 @ 23:03:37
URL: http://emmarolandsson.blogg.se/
Postat av: Bea

2011-05-03 @ 20:12:28
URL: http://fam
Postat av: Bea

De blev lite knas med den tidiga kommentaren ^^



Grattis till lillflickan =) Såg den fina på FB. Lycka till med allt i livet som mamma. Du kommer fixa det galant! Hälsa Andreas!

Än en gång, GRATTIS!



Kram Bea

2011-05-03 @ 20:14:07
URL: http://familjengraff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0