21/04-11

Dagen idag har varit lugn, älsklingen tog med mig på en överaskning men de blev dock inte som han ville :( Får fixa det en annan dag. Så istället åkte vi och handlade, gick även in på apoteket då min pollen har börjat :( Räckte med att jag hade fönstret öppet en liten stund så kände jag av det på en gång :/ Så då tänkte jag att det var lika bra att köpa de tabletter som jag brukar äta när pollen är igång. Men nej de gick ju inte för jag är gravid och då får man inte äta några sådana tabletter. Tänkte att då finns det väl några andra som jag kan äta men nej. Istället fick jag köpa en nässpray och ögondroppar. (hatar att ta ögondroppar) till ett pris som jag hade fått flera kartor av tabletter för. Dyrt blev de så bara hoppas att detta hjälper. Har tagit av nässpraayen och den hjälper lite iaf. Drar mig lite för att börja med ögondropparna. Men lär väl snart få ta dom med.

Efter att vi varit och handlat bjöd min söta älskling mig på mjukglass. Så gott, årets första med :) Kan ju inte avnjutas på nått annat sätt än med min älskling :) Tack hjärtat!

Sen åkte vi en sväng till min mamma för att se vad hon hade för sig men hon hade så ont i huvudet så vi blev inte där så länge. Men fick med mig lite gubbröra som jag kallar de hem :) Så gott. Sen åkte vi hem och inväntade Emelie som skulle komma förbi och färga mitt hår :) Så nu är även det gjort. Så man slipper ha en massa utväxt och en massa olika färger i håret. Resutatet blev bra, det är fortfarande blött men det ser bra ut :) TACK GUMMAN!!

Resten av denna kväll blir nog lugnt, har så sjukt ont i mina höfter så jag vet inte vad jag ska göra. Tog ett bad ihopp om att det skulle hjälpa men nej de gjorde det inte. Men nu den sista tiden lär väl vara en plåga. Bara att genomlida den.

Nu ska jag föna håret och sen slänga upp benen på soffan.. Och där lär jag nog ligga resten av kvällen..

GLAD PÅSK PÅ ER FÖRESTEN :)

Lär uppdatera under helgen om inget annat händer. Vi kan ju inte dirket göra så mycket nu, det är ju bara att vänta.. Vänta ut den lille plutt som trivs så bra där inne..

Nej nu ska jag kila..

// Helen

Kommentarer
Postat av: S A R A H C O L L E C O L L I N ~ FOTO HÄSTAR VARDAGLIGT

Tänker på er och lycka till om jag inte hinner säga det innan ni åker in. Alla är glada och förväntansfulla och vill att lilla bebisen ska komma ut snart! :D får hoppas du får mer värkar snart och att den kommer ut fort

2011-04-23 @ 23:48:26
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad jobbigt att du inte får ta tabletter för pollen, det är ju så mycket nu. Jag snorar och nyser varje dag. Vad kul att bli vårfin i håret. Jag har snaggat mig så nu är jag så korthårig :). Jag vill jätte gärna kommma och hälsa på när du fött! Ska bli superkul att träffas igen! Stor kram!!

2011-04-24 @ 13:23:55
URL: http://nobodyputsbinthecorner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0