19/04-11

Fortfarande ingen bebis.. :( Men snart så. Ska försöka att sluta tänka på det så kanske tiden går lite fortare men det är inte lätt.. Man vill ju bara ha ut bebis så man kan börja leva det nya livet :P Om ni förstår hur jag menar :)

Igår bytte vi däck på bilden, (vi har fritionsdäck, stavas de så? ) under vinderhalvåret så vi får även köra med dom på sommaren men de vill vi inte då de sliter så mycket på däcken. Så vi satte på sommardäcken. Även Emelie gjorde det. :P (fickl lite hjälp av Andreas ) men du skötte dig bra gumman :)
Efter att vi hade bytt däck åkte vi för att kolla luften i däcken. Sen tog vi en sväng för att känna så det kändes bra osv. Åkte hem till mamma och pappa för att hämta hem vaggan. Äntligen. Så nu står den här hemma och jag har precis bäddat den :) Så mysigt. Nu fattas det bara en liten bebis där i med :)

Dagen idag blir nog bara lugn, har sjukt ont i kroppen. Är stel och dan :( Provade att ta en dusch ifall de skulle hjälpa men de hjälpte inget vidare direkt. Vill ju inte bada när jag är hemma själv ifall jag skulle ramla eller så. Får ta ett bad sen när Andreas slutat jobbet :P

Har startat en diskmaskin och tänkte snart titta på, mamma byter bo och en unge i minuten. Missade ju det igår eftersom vi bytte däck. Som tur är så kan man se det dagen efter :)

Sen har jag lite blommor att ta hand om med ;)
Men behöver lekarkulor, stavas de så? och de finns hemma hos mamma. Vet inte om jag orkar ta mig dit idag. Kanske om de onda släpper i kroppen..

Nej nu ska jag vila kroppen lite :)

// Helen

Kommentarer
Postat av: Baiden

Vad spännande det är, väntan på bebis! Jag tycker också det är så skönt att bada, saknar att inte ha badkar. Vi får hålla tummarna att påskharen kommer med en bebis, kanske till helgen? Stor Kram <3

2011-04-20 @ 00:17:06
URL: http://nobodyputsbinthecorner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0