18/04-11

Hej!
Sjukt trött idag.. Vet inte varför för jag har ju sovit bra hela natten.. Får hoppas att jag piggnar till snart. Tänkte slänga ihop lite lunch och sen göra mig iordning lite smått för att bege mig hem till päronen. Sen vid halv tre ska jag till barnmorskan på en kontroll.. Önskar bara att bebis kan komma ut snart.. Hade en massa värkar på morgonen men la mig och sov och sen var dom borta som vanligt.. Fast det känns lite annorlunda i magen och bäckenet idag.. Men ingen ide att hoppas på något.. Bara att vänta och se när den lilla vill ut.

Hoppas att det är snaaart :)

Kommentarer
Postat av: S A R A H C O L L E C O L L I N ~ FOTO HÄSTAR VARDAGLIGT

ja fast det blåser mycket och är kallt :(

2011-04-18 @ 12:20:38
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0