15/04-11

Goddag!
Hade rätt somnade nästan på en gång som jag la huvudet på kudden igår kväll. Har dock vaknat några gånger under natten men det är ju inget ovanligt nu för tiden.. Fast på den senaste tiden har jag vaknat av mer en obehag känsla.. :S Vet inte varför.

Idag vet jag inte vad som händer, men känner för att göra något. Får se om mannen är sugen på nått när han kommer hem från jobbet. I helgen tänkte jag att vi skulle ge oss ut på en taveljakt. Är lite tomt på vissa väggar här hemma. Men det är inte så lätt med tavlor. :( Någon som jag tycker om tycker inte han om och vise värsa. Men vi får se om vi hittar något. Annars under helgen har vi nog inga direkta planer. Blir nog bara att ta det lungt och hoppas på att det kommer en bebis snart :P Fast just nu ser det ganska mörkt ut :( H*n verkar trivas som fisken i vattnet i mammas mage.. Önskar bara att tiden kunde gå lite fortare så man h*n snart kommer ut till oss. Vet att det inte är många dagar kvar nu men den här sista tiden är nog fan den värsta. Dagarna känns ju som år. Det är 11 dagar kvar till BF och sen om man nu går över tiden så kan man få gå över två veckor innan man blir igångsatt. Men jag hoppas på att h*n kommer av sig själv. Och snart!! Börjar bli ganska jobbigt att vara gravid nu. Humöret svänger som jag vet inte vad.. Tycker så synd om Andreas som får stå ut med mig och mitt humör. inte för att jag är överjävlig men kan ju börja gråta helt utan anledning.. Men så är det att vara gravid, det är inga dans på rosor.

Nej nu kanske man ska ta och se om man kan fixa ihop något att äta. Magen börjar bli lite sugen :P

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0