12/04-11

Godmorgon!
Trodde nästan att de skulle starta inatt men nej de gjorde det inte. Kl 23.45 fick jag en massa sammandragningnar som kom med täta mellanrum, (klockade dom inte ) så höll de på fram till kl. 01.30 då jag måste ha somnat. Tänkte om de är dags så är de bäst att passa på att sova innan man får så ont så de inte går. Och innan dom blir allt för täta. Men jag vaknade på morgonen och då var dom borta. Kändes lite men inte alls så som innan. :( JAg som trodde att bebis ville ut men tydligen inte. Men de kanske inte dröjer så länge till för magen känns lite annorlunda idag. Så man kan ju alltid hoppas på att den snart vill titta ut :) för mamma och pappa längtar ju så otroligt mycket efter dig där inne.. :) Vi vill ju att du ska komma ut nu :) Så vi får träffa vår lilla skrutt :)

Så idag blir det bara lungt här hemma, tänkte titta lite på skilda värdar :D
Så kanske jag tar några vändor i trappen med för att kanske sätta igång något :P Man kan ju alltid hoppas :)

Men lär säkert uppdaterar mer under dagen ;P

Ne nu ska jag ta mig en smörgås och sen se på tv.. :)

// Helen

Kommentarer
Postat av: S A R A H C O L L E C O L L I N

råkade bränna köttet och mamma fick världens utbrott bara för det... första gången jag lagar en stek -.-

2011-04-12 @ 16:26:51
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Postat av: S A R A H C O L L E C O L L I N

oxkött, men köttet är inte förstört :) men grytan vart nog de, jag vet inte xD haha men hon behöver inte bli sur när man verkligen vill laga mat så hon slipper de

2011-04-12 @ 16:35:01
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0