07/04-11

Godmorgon/Godförmiddag!
Natten har väl varit sisådär.. Det börjar kännas nu om man säger så att de inte är lång tid kvar.. Magen är bara ivägen och det är inte de lättaste att vända sig i sängen.. :( Sen har man ju en till i sängen som hade feber inatt men de lugnade ner sig så var inte så faligt.. Han mådde bättre nu på morgonen så han är och jobbar. Men sa att han skulle vara försiktig så han inte drar  på sig nått värre. Får väl se hur han mår ikväll om han är som han var igår..

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Bara vara hemma tror jag, blåser ju typ storm ute så ut vill jag inte gå. Iaf inte själv.. Tar nog en promenad senare ikväll med A. Hoppas på att få lite mer och lite hårdare värkar så de lille vill komma ut nån gång.. Har ingen lust att gå över tiden. Magen är ju bara ivägen just nu som sagt.

Lär väl uppdatera några gånger under dagen ;)
Det visar sig.

Nu ska jag fortsätta att titta på våra bästa år :P

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0