...

Fan jag är så dålig på att hitta på rubriker :/  så jag kör med mina .... :P

Slog en pling till mamma,  men hon var inte hemma, var inte hemma förens vid 15.00 tiden. Så jag har små plockat lite. Plockat ihop lite kläder som ska slängas och så. Startat en diskmaskin har ja med gjort :P intresseklubben anteckar :P

Men något måste jag ju underhålla mig med när jag var tvungen att vänta. Så sen när jag glider mot mamma ska jag ta med mig kläderna som ska iväg och sen panten, För vi har massor av burkar som måste pantas innan den sista eftersom 50 öringarna slutar att gälla då. Och jag antar att alla burkar som är 50 öre oxå slutar att gälla då. Inte för att de blir massor av pengar men ändå synd att låta de gå till spillo.

vad ska jag göra nu då?  =/ hm

kanske skriva en lapp på de som jag ska handla sen och sen kanske man ska äta något lätt?  Det kanske inte är en sån dum idé nu när jag känner efter så kurrar magen lite. Fast inte så lätt att äta när man mår illa men får försöka ;P

 

Ses och Hörs

Puss på rumpan ;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du gravid? när du ofta mår illa?

2010-09-29 @ 19:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0