30 september 2010

Börjar med att säga GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA BROR!! <3


Natten gick bra trots att jag sov själv, eftersom min sötis är på en kurs. Nu är de bara en natt kvar sen kommer han hem :) men de är alltid första natten som är värst. Tänk att man kan vara så beroende av någon..? Min lilla älskling.

Gick till mamma förut och tog en kopp kaffe, sen kom pappa hem så vi fixade lite eftersom de skulle köra ut husvagnen, hjälpte till att putta ut den :P gick bra, sen tog jag mig en promenad hem. Så himla skönt väder ute. :) Tog sen en biltur för att kolla lite på skor men hittade inga :( Så jag får väl helt enkelt leta vidare. Så småning om lär dom väl dyka upp.

Så nu är jag hemma och väntar på att mamma och pappa ska komma hem igen, ska över till dom sen för min bror kommer ev dit så ska dit och träffa honom. Nackdelen med att inte bo hemma är ju att vi syskon går om varandra hela tiden :( Men hoppas på att få träffa honom idag iaf :) Fördelsedagsbarnet :)

Sen får ja se om jag äter hos dom.. tyckte mamma sa nått om de. 

 

Nej nu ska jag kika runt lite på olika bloggar :P

 

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0