28 september 2010

Hallo :)

Idag eller ja ikväll blir deet ju, då bär det av mot Västerås för att gå på bio :) Ser verkligen fram emot det :)

 

Igår kväll fick jag något ryck så började plocka och fick upp en massa eller ja tre saker på vinden som bara tog en massa plats här nere. Så nu äre mer plats i sovrummet . nu ska jag bara komma på hur jag vill ha de sen ska jag möblera om där inne :) en liten överasking tills älsklingen kommer hem :) han ska ju i väg på en kurs några dagar så då har jag lite tid på mig :)

 

Innan vi ska iväg på bio så funderar jag på att såplocka lite här hemma. Men först tänkte jag ta mig ett bad så att jag vaknar till lite :P

 

såå.. mot badkaret :)

ps måste betala räkningar med :/ ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0