24 Septermber 2010

God dag!

Igår bakade jag bullar på kvällskvisten, blev goda och de tyckte min man oxå :) bra det.

I veckan har jag jobba lite grann, Var skönt att få jobba lite. Annars så har jag mest tagit de lungt. Tagit mig en promenad. Kört pappa tidigt på morgonen igår. Efter de åkte jag och handlade lite på Coop. Det var jag och gamlingarna. haha Fan vad de kollade på mig, typ som va fan gör du uppe nu. Klockan var ju lixom 8. Har nog aldrig varit på Coop så tidigt. haha så då köpte jag lite "lyx" frukost till mig och åkte hem och njöt av den. Sen småfixade ja lite här hemma. Tog en tupplur och sen på em åkte jag hem till mamma för att lämna bilen som jag fick låna och ta en kopp kaffe :) Alltid trevligt att ta en kopp med mamma <3

 

Idag har jag inga direkta planer. Ska om ett tag ta mig en promenad till Apoteket och se om de har några tabletter som man blir lite piggare av. Är ju så sjukt trött nu för tiden :/

Så hoppas ja hittar några som är bra och som fungerar.

 

Sen tänkte jag ta en sväng förbi mamma igen :) Och efter de gå hem och invänta min Älskling <3 Ska försöka hitta på en mysmiddag tills ikväll med. Fast är faktiskt lite sugen på tacopaj. Så tror nog att de får bli det. Men vill inte handla mat och så när jag går. Så får se om mamma kanske vill åka och handla annars får jag vänta tills Älsklingen kommer hem så får vi åka och handla då helt enkelt.

 

Planer i helgen vet jag faktiskt inte. Tror inte vi har något inplanerat. Så de blir väl kanske bara en slapp och mys helg <3 men vi får se, vi kanske hittar på något :) Är iaf mysigt med en hel helg med min underbara älskling!

Nja nu ska kolla runt lite på andra bloggar ;)

Pusss på rumpan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0