14 september 2010

Oj, nej jag orkar inte skylla ifrån mig. Jag har helt enkelt ingen blogg lust och när jag har de så bloggar jag. helt enkelt. Som idag tex.

funderar på att ta bort bloggen. Eftersom de verklar ju ändå som om de inte är nån som läser, ingen kommenterar så då gör de väl inget om jag tar bort den.

Man kanske ska börja skriva dagbok ist ?

För de finns ju vissa saker som man vill skriva om men ändå inte på nätet så alla får reda på de. Men ändå villman skriva av sig. om ni fattar vad jag menar?

nja, ja. vi får se hur jag gör.
Om jag tar bort den eller inte .
Om inte annat så kan man ju skapa en ny om man skulle ångra sig.


Aja ska fundera ett tag...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0