3 oktober 2010

Goddagens!

Lever ni efter helgens bravader ?

Igår var de full fart hela dagen, Eftersom vi skulle sälja våra soffor, så var vi tungna att få hem den nya innan :p så de blev en sväng till Västerås för att hämta hem den nya. Sen skulle den bäras upp men de gick bra. Den var inte så tung som jag trodde. Sen kom dom och hämtade ektorpsofforna, så nu är vi äntligen av med dom :D

Igår kväll myste vi bara i den nya soffan. Så glad över den och den är superskön :)

 

Idag eller just nu är jag uttråkad. Vet inte vad jag ska hitta på. Älsklingen splear fifa 11 så kan inte kika på tv heller. Och de händer ju inget på datorn heller. Tänkte åka och handla men då såg jag att Alexander Rybak var på tunapark vid kl 14.00 och skulle ha skivsignering efteråt. Så de lär ju ta ett tag, och jag måste in där för jag måste ha ett par nya leggins. Men vill inte gå in när de är en massa folk. Så får väl helt enkelt vänta ett tag till . Efter Tunapark tänkte jag åka och handla . Så vi har någon mat tills ikväll.

Så ser min söndag ut.

Vad ska ni hitta på idag?

 

Vi ses och hörs

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0