27 Oktober 2010

Ser att man nu kan tidinställa sina inlägg :P de är ju bra.
Har inte skrivit på ett tag och de beror på att jag helt enkelt inte haft någon blogglust. Men nu tänkte jag slänga ihop ett inlägg. Om det ens finns några läsare kvar?
Sitter här hemma själv, älsklingen är på en kurs och kommer hem på fredag. Lite surt att vara själv fast ändå lite skönt. Imorgon ska jag äta middag med mamma så då slipper jag äta själv iaf. De är ju ingen hitt att äta själv direkt.
Idag har jag haft besök av Emelie <3 färgade hennes hår och vi satt och snackade en massa som vanligt :) Alltid lika trevligt att prata med dig gumman :)
Imorgon har jag oxå lite planer för dagen så snart är de fredag, skönt att min älskling kommer hem igen. Så tomt utan honom här hemma, ingen att prata med:( Sen på fredag efter att han kommit hem så ska vi åka ner till Småland och spendera helgen där. Ska bli lite skönt att lämna storstaden för en helg på "landet" ja man kan säga att de är landet ;)
Dock tråkigt nu att alla ska ut, de är ju lillördag. Så de finns inte så många roliga som är inne :/ Så tvn får väl underhålla mig tills jag somnar. (Sover på soffan inatt) inte bara för att jag är själv utan för att den är heeeelt underbar att sova i :)
Nej nu ska jag sluta babbla en massa skit.
Kanske blir fler inlägg, beror på hur uttråkad jag är :P
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0