2November2010

Då var man hemma efter en helg i småland. (Eller vi kom ju hem i söndags). Var skönt att komma bort ett tag men ändå skönt att komma hem :) var och hämtade våra däck igår sen så tvättade vi bilen för gud så smutsig den blev när vi var iväg. Tycker inte om när den är så smutsig. Känns lite pinsamt.
Just nu gör jag inte så mycket. Mår inte så bra, eller har inte gjort de på hela dagen. Trodde de skulle hjälpa när jag åt mat men nej sen provade jag att dricka en massa vatten men de har ine heller hjälpt. Och just nu känner jag ingen direkt hunger heller. Men kanske hinner bli hungrig tills älsklingen kommer hem. Han är ju på träning, så han är väl inte hemma förens vid 18.00 tiden.
Vad jag ska göra fram tills dess är väl bara att ta de lugnt. Försöka hitta på någon mat. Fast känner inte för att laga mat så bjuder nog älsk på något onyttigt. om inte han vill laga mat vill säga.
Nej nu ska jag sluta babla en massa goja och titta lite på tv.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0