Saknad, Älskad och Underbar ♥

Nu har jag och pappa varit hos farfar, han blev så fin i håret när pappa hade klippt honom. De var trevligt att träffa honom. Han är så söt =) Sen åkte vi hem igen och tog en kopp kaffe, Lina va där ♥ Så vi satt och pratade lite och sen när mamma och pappa skulle åka iväg så gick jag hem. Tog en omväg hem med musik i öronen för att jag skulle rensa hjärnan lite men tror inte att de hjälpte så himla mycket. Känns som jag skulle behöva gå en bit till men jag blev så hungrig så jag gick upp till lägenheten för att göra en omelett. Hade in lite ost och tomater, blev mycket gott =) Får se om jag går ut en sväng till sen eller om jag ställer mig på Crosstrainern, ska iaf göra något av de för hann inte träna igår så måste träna idag. För om jag tränar nu så har jag ju de över sen. För ikväll kommer ju Emelie över, ser verkligen fram emot att hon kommer över. Hon är verkligen den bästa som finns, ställer alltid upp och stöttar. Love you ♥




Jag önskar verkligen att jag kunde göra allt till så som de var innan, mår verkligen inte bra över detta och vet fler personer som inte mår bra. Allt detta är så himla tråkigt och varje gång jag tänker på de blir jag ledsen och önskar att allt var som innan, försöker att rensa hjärnan med hög musik i öronen men de hjälper inte. Kan inte sluta tänka på de, Detta har drabbat så många och de är verkligen inte kul alls. Jag bara vill att de ska vara som innan men jag kan ju tyvärr inte göra något. Fäller en tår då och då för att de är så himla jobbigt. Så fort jag är själv så tänker jag på dig, saknar dig så oerhört mycket och jag förstår hur jobbigt de är för dig, men du ska veta att vi alla saknar dig och vi tänker på dig. Kanske är de pågrundav detta som jag drömmer en massa konstiga drömmar varje natt, kanske är de pågrundav detta som jag har så svårt att somna på kvällen, kanske är de pågrundav detta som jag inte har ett leende på läpparna hela tiden, för att jag lider med dig, de för jag verkligen. Är så hemskt ledsen över detta. Men jag vet att du är stark och att du kommer klara dig igenom detta. Jag, VI finns vid din sida hela tiden. DU kan komma till oss dag som natt.
Vi älskar dig, glöm aldrig det!






Jag är så oerhört glad över att jag har dig Andreas i mitt liv. Du är så himla älskad av mig och jag hoppas att de alltid kommer vara vi.
JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0