home =)

Jaha ja ja då var man hemma efter en hel dags jobbande, Och då menar jag en Hel dags jobbande..
Just nu försöker jag att samla ork till att börja laga mat, tänkte om jag kanske lyssnar på lite musik så får jag ork men de verklar inte som de.. Är sååå trött. Tror att jag kommer somna tidigt ikväll .
DAgen har varit rolig, Synd  bara att jag jobbar så sällan med Lovisa =( och att vi jobbar om varandra hela tiden.. Men vi ska nog få till en krogenrunda ändå =P som vi pratade om idag..

Imorgon jobbar jag kväll, så ska väl bara slappa tills jag börjar jobba.. =) kan vara skönt det med ibland..

Kanske man ska se någon film ikväll? :P

Fick några förslag av Lovisa...


Lovisa är snäll, omtänksam och rolig..



JAG ÄLSKAR DIG ANDREAS!!


Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0