den 17 maj 2010

Fan fy Helén, dålig uppdatering nu igen.. inte bra inte bra inte bra.. men jag jobbar och sliter som ni vet och nu börjar de ju bli så fint väder med så då vill man ju inte vara inne, bara vara ute i de fiiina vädret. Ihelgen har vi bara tagit de lungt, haft lite besök av olika vänner=)  alltid lika trevligt =)
Igår var vi och tittade på en ny soffa, eftersom de vi har nu börjar vi tröttna på samt att de tar för stor plats i vardagsrummet, så vi hittade en divansoffa som vi båda föll för. Hur skön och snygg som helst, men vi måste ju bli av med de gamla innan vi kan köpa en ny. men vi ska väl luska vidare lite granna.. men nu vet vi iaf vad vi ska leta efter..

Så idag eller snart ska jag hem till päronen och få  en stol så jag kan sitta på våran ballokong och sola.. Satt ju mykcet där förra året men hade inte en bra stol då, nu ska jag få en så man kan luta ryggstödet bakåt. Så de blir lite bekvämare.. =)  Sen ska jag hämta sterion som Emelie ska få :P  snäll pappa jag har va? :P  sen bär de sakta men säkert mot jobbet.. börjar vid 16-20.45 så de är ju inte så faligt.. =P Sen efter jobbet över till Emelie för att lämna över sterion..

Så ser min dag ut..

Nu ska jag kila vidare..

Puss på er

Kommentarer
Postat av: emelie

älskar dig gumman! <3

2010-05-21 @ 11:08:19
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0