7 maj 2010

Jaha och så var de fredag, Äntligen säger många, äntligen är det  helg.
Vet ni vad jag säger vissa fredagar, som denna tex.. f*n ännu en jobbar helg.. =/ Inge vidare direkt att jobba två kvällar efter varandra.. Man hinner ju inte med någe alls med familjen eller så.. =/ de enda dagarna på veckan som Älsklingen är ledig, då ska jag jobba. Varför kan man inte bara ha ett jobb som är mellan 7-16 måndag till fredag som han har, varför ska jag jobba sift? de suger..

Jag vill ju bara vara hemma och mysa med min Andreas..

Just nu håller jag på att göra mig iordning lite smått inför jobb. jobbar 12-21 idag sen ska jag upp tidigt imorgon (jobbar 8-21) då så hela lördagen försvinner ju. Bara på söndag kväll som jag får njuta av honom.. Men jag ska bara glad över att jag har ett jobb och de är jag.

Ne nnu ska jag fortsätta göra mig klar..

Ha en trevlig helg..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0