5 maj 2010

Godmorgon.
Undra varför jag vaknade så tidigt idag, vaknade redan vid halv nio. Ändå så hade jag så himla svårt att somna inatt, tror inte att jag somnade förens vid 01.00 tiden. Idag är jag ledig, så ska nog bara ta de lungt, ev gå hem till mamma och ta en kopp kaffe. Vore inte helt fel. =) Men får se ifall dom har tid med mig för pappa var ledig idag så de skulle fixa en massa saker. Men hopas iaf att de har tid med en kopp =) Det är så fint väder idag med =) hoppas att de är lite varmare ute idag än vad de var igår.

Igår som ni kanske minns så skulle ja ju klippa mig. Blev jättenöjd även om frissan inte var så trevlig. Men de blev skit bra och jag är nöjd, de är huvudsaken. =)  Min Andreas sa oxå att det blev snyggt =) De sa dom på jobbet oxå =) kul att höra =)

Skulle behöva städa lite här hemma oxå, iaf damsuga..

Ne man kanske ska äta lite frukost..?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0