4 maj 2010

Hej !
Igår jobbade jag till kl 17.00 sen skulle vi klippa oss, så jag sa åt Andreas att han kunde gå in och börja så när jag kommer dit säger hon att hon inte hinner ta mig =/ blev besviken eftersom jag verkligen ville klippa mig, men jag bokade en tid tills idag iaf så kl 12.30 ska jag klippa mig. Hoppas bara att hon klipper bra för hon har aldrig klippt mig innan. trodde den andra tjejen skulle vara där men nej. =/ men Andreas blev ju iaf bra så bara hoppas på att hon kan klippa mig bra. Jag har ju lite mer och jobbigare hår än Andreas. Mitt är ju så tjockt tillskillnad från hans tunna. =P Men vi hoppas på ett bra resultat..

Sen efter att jag har klippt mig ska jag träffa några vänner från jobbet. Vi ska luncha lite granna och sen ska jag jobba kväll. (15.45-20.45) Så de är ju inte så långt pass. Hoppas att de kommer gå bra iaf..

Helgen har varit lugn iaf..

I Fredags: Tog vi de bara lungt Andreas somnade när han kom hem från jobbet så lät honom sova en stund och sen åt vi mat och såg på film. Blev inge brasa för våran del men led inte så värst av de, var rätt så skönt att bara vara hemma och ta de lungt..

I Lördags: Var Emelie här och åt mat med oss och såg på film, mycket trevligt.. du är alltid välkommen gumman ♥ Så vi tog de även lungt då med. Skönt, somnade till en gång under filmen men var inte så länge. Älsklingen puffade på mig så att jag vaknade.. Fast filmen var väl inte sådär jätte bra.. Någon robbotfilm.. =/ men den gick att se iaf..

I Söndags: Kom ju mamma och pappa hem med den nya husvagnen så vi åkte dit för att kolla in den. Och ja, vad ska man säga, rena rama lyxvagnen ju.. Men de förtjänar dom. =) Sen satt vi och pratade där en stund och så blev de lite kramar när jag kramade om en men inget jag vill skriva ut i bloggen. Kan bara säga att de är tråkigt de som hänt och jag önskar att de var som innan. Men de kan ju inte jag bestämma. Var iaf jättejobbigt där ett tag och ville inte släppa. Tycker fortfarade att de är jobbigt och tänker mycket på dig.
JAG ÄLSKAR DIG!!

Nu ska jag snart börja göra mig iordning och sen cykla ner mot stan =)
Ha en trevlig dag/kväll

Puss på er..

Andreas, du är mitt allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0