30 maj 2010

Ja idag mår man ju som man förkännar, nej men så illa är det inte.. har mått riktigt bra idag faktiskt.. dock lite trött bara men de hör ju till. Vill lätt göra om det ;) gärna imorgon =P as roligt.. Tack tjejer.. =)

Idag har vi firat mors dag samt att mamma fyllde år.. hon fyllde ju igår så vi firade henne idag eftersom hon och pappa var iväg över natten på hotell =)

Vet fan inte vad jag ska skriva.. har inget direkt att berätta.. Förutom att jag är skapligt trött så de lär nog bli sängen tidigt imorgon.. jobbar ju mellan 8-17 tror ja =P ska kanske kolla upp de innan man lägger sig =P haha

Så ska väl snart ta ett bad och bara ta de lungt.. sen mysa en massa med andreas och se film och så..

Neee nu ska jag baaaaaaaaada =)

Puss på er

Andreas, jag älskar dig av hela mitt hjärta    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0