29 maj 2010

GRATTIS MAMMA, VI ÄLSKAR DIG <3


Godmorgon! Ja nu är det morogn, för det är lördag och de blev sent ii säng i natt..
Meeen jag klagar inte, inte de minsta.. Det var en rolig fredagskväll med bra sällskap. Fast de hade varit bättre om de inte hade regnat så dant.. Men som sagt, jag klagar inte.. =P
Vi var i köping på någon "festival" men de var typ bara fjortisar dääär så var inte så mycket att hurra för..


Just nu ligger vi bara och slappar, Andreas och jag i varsin soffa.. och CalleBalle på golvet =P

Ska väl så småningom börja städa eftersom vi får besök ikväll..

nja har just nu inge mer att berätta..
Återkommer om jag kommer på någe mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0