1 maj 2010

Oj oj oj redan första maj?
Att tiden går så fort..
Snart är sommaren här hos oss.
Har inte direkt haft någon vidare  blogg lust den senaste tiden, har faktiskt inte ens haft datorn igång på några dagar.. har inte kännt de behovet.
Igår som ni inte kan ha missat så var de ju valborg, men vi var bara hemma och tog de lungt, hade gärna sett en brasa men Andreas var så trött när han kom hem från jobbet. Så vi tog de bara lungt och kollade film. Och idag tog vi en ordentlig sovmorgon som vi båda behövde..
Dagens planer idag är.. inga, Känner bara för att ligga och läsa min bok. Men vi måste väl iaf åka och handla lite så vi har någon mat tills ikväll. Och tills imorgon, Men vad ska vi äta då? Ingen aning..

Ne nu har jag fått hicka oxå.. =(
Ska nog ta och läsa ett tag och sen får vi se vart dagen för oss..

Ha en bra dag..
Pusss

Andreas, Jag ÄLSKAR Dig Av Hela Mitt Hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0