sova sova sova sova sova sova sova...

Hallo=)

Här sitter jag, fast igentligen är jag hur trött som helst skulle vilja lägga mig men måste vänta på att  Älsklingen kommer tillbaka efter sin nattpromenad. Fattar inte varför han vill gå ut och gå nu när de är så kallt ute och när de är så sent. Men han gillar det så de är bara att hoppas på att han kommer hem snart..


Nu kom han. Har var inte ute så länge.. Tur det. Gillar inte när han ska gå ut och gå själv och jag orkade verkligen inte följa med. Mina ögon går nästan i kors..


Ne de blev ett kort inlägg men jag ser knappt vad jag skriver så de är väl kanske bäst att gå och lägga sig då??

Godnatt på er !!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0