påsar under ögonen.. =/

Jodå jag hinner med ett snabbt inlägg innan jag måste ta på mig kläder och åka mot jobbet..

Jag börjar med att säga, vilken jälva natt. Vill inte ha alla dessa mardrömmar längre. Vill kunna somna på kvällen och sova hela natten och vakna på morgonen och vara utvilad.. någolunda iaf eftersom när man vaknar till en kl så har man ju inte sovit tills man vaknar av sig själv..

Jag vill kunna lägga mig i sängen på kvällen och somna i lung och ro och inte behöva vara livrädd.. ush tänker aldrig mer se den där jävla filmen. Fy fan.

Det går an om jag inte ska upp och jobba på morgonen men som idag.. hur fan ska jag orka jobba till kl 17.00 när jag inte sovit mer än max fyra timmar?

JAG SÄGER BARA DUMMA MARDRÖMMAR, FÖRSVINN!!!

Ne nu måste jag åka mot jobbet. Eller kanske göra mig iordnin först???

Ha en bra dag

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0