..

Sådär nu har jag gjort lite nytta. Listan som jag gjorde innan ser nu ut såhär ;

* Packat
* Lagat mat
* Plocka in tvätten som är tvättad.
* Göra mig helt klar

Så som ni ser så har jag varit flitig trots min huvudvärk och min onda rygg.
Har bara en svår sak kvar och de är vad jag ska laga till mat, Varför ska de vara så svårt att komma på maträtter?
Suck!

Huvudvärken har nej inte släppt än, jag vet att den inte går fortare över om jag sitter vid datron men vad ska jag göra då? Måste ju komma på något att laga till  mat så får kolla runt lite. om ni inte har några tips.

Snart ska jag iaf hoppa in i duschen så har jag inte så mycket kvar att göra. iaf inte på/om mig själv.

Ne nu måste jag luska ut vad vi ska äta till middag..

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0