*

När ska alla hormoner släppa från kroppen?
Jag börjar bli lite trött på nu att må illa varje dag.
Som idag tex, jag tog ett bad, sen damsög jag lite i köket och hallen sen tänkte jag att jag skulle plocka undan lite grann jag hann starta en diskmaskin sen var jag tvungen att sätta mig för jag mår så illa =( men dom på sesam kopplar inte mitt illamående till att jag har tagit ut min p-stav, men varför mår jag då illa varje dag? Sen jag tog ut den? Konstigt.. hoppas att de avtar snart.. Vill inte må illa hela tiden..

Hoppas att de lägger sig snart så jag kan plocka undan lite eftersom Emelie kommer hit om ett tag och då vill jag hinna plocka undan..

Får väl sitta och ta de lugnt ett tag och sen ta ett ryck igen =P

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0