...

Nu är han hemma, vi har ätit mat som ANDREAS har lagat, inte varje dag som han lagar mat till mig. Det var skönt att slippa laga mat för en gångs skull iaf.. jag hoppas på att de blir flera gånger och inom en snar framtid =) Snälla snälla snälla älskling =)

Innan maten har jag hållt på med mitt cv och mitt personliga brev i ungefär två timmar, att de ska ta en sådan tid =/ Men jag tycker att jag fick ihop det bra och de tyckte älsklingen oxå.

Efter maten så har vi/jag tittat på sveriges värsta bilförare, och jag förstår inte hur dessa människor har fått ett körkort. Dom på vägverket jag ju inte ha varit vakna helt den dagen iaf.. Man blir ju nästan lite rädd för att vara ute i trafiken. Tur att man själv är en sådan bra förare =P

Just nu tittar vi på lyxfällan. Undra om det går något mer bra efter lyxfällan? Det visar sig.

Imorgon är det fredag och jag är ledig =)

Imorgon ska jag till kiropraktorn, skönt för nu börjar det kännas lite grann i ryggen.

Ne men nu ska jag fortsätta att titta på tv. 

Puss

Andreas, du är mitt allt <3 Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Visst är de härligt att få sätta sig och äta utan att man stått och slitit i köket och lagat maten själv :) om männen ändå kunde göra de oftare..men man kanske ska vara glad över att de gör de någon gång ibland...de är ju iaf oftare än aldrig :)

Kram på dig gumman...

2010-03-12 @ 22:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0