den 9 mars 2010

Goddag!
Är lite små depp idag eftersom jag inte sover så bra om nätterna längre.. Men i natt vaknade jag bara en gång.. Tillskillnad från andra nätter då jag vaknat tre fyra gånger.. JAG VILL HA MIN NATTSÖMN!! Snälla ge mig den tillbaka. Tur iaf att jag har älsklingen som håller om mig och tröstar mig. Vad skulle jag göra utan dig Andreas? Känner inte för att göra något alls idag, vill bara ligga hemma och bara vara. Men jag MÅSTE jobba.. som tur är så är de inte så länge.. Sen är jag ju ledig i tre dagar så de ska bli skönt.. =) men sen har jag helgens jobbande framför mig.. men det ska nog gå bra hoppas jag.

Kul att imorse när jag eller ja efter att jag hade skjusat Andreas till jobbet så ser jag att jag har värsta överläppen. Den är skitsvullen och gör ont när man tar på den. Jag undrar vad jag har gjort, kan inte minnas att jag har gjort något. Får fråga Andreas om han kan veta vad som har hänt..
Det ser iag inte klokt ut =O

Ush vilken otroligt dålig dag jag har, i detta fina väder? Är de kanske äntligen tid för våren att besöka oss? Vart är då mina vår känslor? Vill inte vara deppig nu när de äntligen blir fint väder och vi kanske kommer bli av med snön.. Hoppas de iaf för jag är trött på denna snö nu.


Nej nu ska jag vila lite innan de är dags för att hämta älsklingen och sen dra vidare mot jobbet..

Får se om jag hinner med ett inlägg innan de är dags att åka..

PUSS


Andreas, du är mitt allt. Jag älskar dig! <3

Kommentarer
Postat av: Linn

tack :) dom är köpta på ginatricot!

2010-03-10 @ 08:31:30
URL: http://lyxlirare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0