den 7 mars 2010

Goddag! =)
Lördagen var mysig.. VI myste i soffan hela kvällen och åt gott =) Kikade på melodifestivalen men nej inte så himla nöjd.. ja menar orsa gubbarna? vad fan gör dom i melodifestivalen? Vilka är de som röstar på dom lixom?? Det skulle jag gärna vilja veta. Jajag vet inte vad ni folket i Sverige röstar på..  men asså, dom är ju inte ens bra.. säg vart dom är bra någonstans????

Däremot Crucified Barbara däääär mina pärlor.. dääär har vi ett bra band =) Synd bara att dom inte gick vidare.. =( Men dom går hårt här hemm på Spotify =P De må ni veta..


Idag eller ja just nu håller vi på att tvätta, Andreas är nere i tvättstugan just nu. Jag har damsugit och plockat undan lite grann och så har jag bäddat rent i sängen =) JAG ÄLSKAR ATT SOVA I EN RENBÄDDAD SÄNG =)
Annars idag har vi inte några direkta planer. Bara ta de lungt tror jag. Sitter och funderar på vad vi ska äta ikväll? alltid ett problem nu för tiden tycker jag.. Men ja jag hittar väl på något som vanligt.. Får fråga Andreas vad han vill ha för mat när han kommer upp från tvättstugan..


Ne men höru nu ska jag kika runt på lite andra bloggar som jag följer..

På återseende.. =)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0