den 5 mars 2010

Igår innan jag skulle åka till jobbet så skrev jag ett inlägg.. Men jag råkade trycka på en knapp och så försvann de.. och jag hade inte tid att skriva om de går.. men nu när jag loggade in så såg jag att de var i  utkastet så nu har jag publicerat de.. bättre sent en aldrig. =P

Igår efter jobbet så kikade vi på två st filmer och sen körde vi hem CalleBalle, så de blev sent i säng inatt. Klockan var nog närmare två innan jag låg i sängen.. Älsklingen var så trött så han somnade flera gånger.. Har nog med förkylningen att göra men tycker att han börjar bli bättre nu. Men han har ingen ork. Hoppas att han blir frisk snart..

Idag har vi inga direkta planer. Ska åka och handla om en stund sen ska vi nog bara vara hemma och ta de lungt..

Ikväll blir de nog mysa till tv eller någon bra film <3
Denna helg vill jag nog bara ha en mys och slapp helg.
Känner för att bara bunkra upp med en filmhög och gå igenom.. Ska nog dra hem till päronen och se om de har någon bra film Vet att de har bröllopsfixaren och den vill jag se..

Ne hörni nu måste jag ta och göra mig iordning och sen vill Älsklingen ha datorn..

Vad gör man inte för den man älskar? =)

Vi ses och hörs.. Om inte mer idag så får ni ha en bra fredagskväll=) Det ska iaf jag ha =)

Puss på er

Andreas, jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0