den 4 mars 2010

God eftermiddag!!

Ska snart dra mig vidare till jobbet, tänkte bara slänga ihop ett inlägg till er så att ni står ut tills imorgon =P för ikväll när jag kommer hem från jobbet lär jag inte skriva något.. Fast de beror ju lite på vilket hurmör jag är på ioförsig.. men de visar sig. Dagen har jag bara legat och läst min bok. Snart klar med den, den är ju såå bra så de är svårt att släppa den. Det är en kriminalroman, hur bra som helst. Älskar denna författare. Hon är bara föööör bra.

Ja jag skulle ju ha jobbat dag i dag men de blev en kväll istället. Vet inte om jag skrev de igår.. men de tror jag att jag gjorde.

Älsklingen är fortfarande hemma och är snorig och hostig.. Hoppas att han blir bra snart för han är på värsta menshumöret nu när inget går som han vill. Så på så vis ska de bli skönt att komma hemifrån en sväng, inge kul att vara hemma när man inte duger.. SUCK PÅ DIG!! Blir ledsen och irriterad när du är som du är just nu.
Aja får hoppas på att du är på bättre humör sen när jag kommer hem.

Nej men nu ser jag att klockan är mycket.. måste dra till jobbet..

Ha en  trevlig kväll

Puss Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0