den 3 mars 2010

Godkväll!
Hur mår ni?
Idag har jag varit ledig, så har inte gjort så mycket, bara tagit de lungt. Var bara ut och handlade en sväng förut idag men annars så har jag bara varit hemma och tagit de lungt, Blev ju inte så mycket sömn inatt så har varit rätt så trött under dagen. Sov ju med en brännmanet inatt så inte var de lätt att sova inte. Vaknade hur många gånger som helst och sen så påstår han att han fryser när han i själva verket är hur het som helst, men jag vet hur det är att ha feber och vara förkyld. De är ingen höjdare och jag fårsåtr att han fryser. så han fick faktiskt ha mitt täcke inatt.. iaf en del av natten. Men idag verkar han vara någolunda bättre men nu börjar han få lite hosta så vi får väl se när han blir frisk. Han har iaf sovit en stund nu på kvällen så man kan ju hoppas att han sover bort febern..

Imorgon skulle jag ha jobbat dag men ska jobba kväll istället, en kollega var i behov av att byta så de är väl bara att ställa upp. Hoppas att hon sen i framtiden ställer upp för mig bara :P om de skulle krisa sig för mig. Men de tror jag att hon gör.. Så de är väl bara att hoppas att kvällen imorgon kommer gå bra. Som tur är så är de inte så lågt pass. Ska ju bara göra mina timmar så börjar vid fyra tiden till nio så men de kan vara skönt med ett kort pass ibland oxå.. eftersom jag nästan bara har långa på mitt nya schema..

Nu ska vi se om jag får se på fuskbyggarna eller om han ska se fotboll. JAG VILL HA TVÅ ST TV!!!! då slipper någon bli lidande.. men vet inte ens om de är något av de lag som han håller på så varför ska han då titta på de? Sånt förstår jag inte..

Haha oj då de var visst Sverige som spelade.. oops.. aja men får se hur de blir.


Nu ska jag krama om min lilla sjukling..

Puss Puss På Er..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0