den 26 mars 2010

Godmorgon=)
Vilken match de var igår, fan blev lite rädd att dom skulle vinna där ett tag, dom gjorde tre mål på mindre än tio minuter.. Men Taif räddade upp de så klart i sista minuterna.. De var en riktigt spännande match igår. Dom vann och de är huvudsaken.. 4-5 blev de.

Igår var det ju voffel dagen och vi åt inte någon voffla igår så jag har lovat andreas att han ska få en idag =) Eller så får han handla när han är på väg hem sen.. Så slipper jag släpa med mig de hem från coop. Har ju fortfarande ont i armen så kanske inte är så bra att gå och handla då? Men de börjar läka nu iaf.. Skönt de.

Så idag ska jag bara ladda inför helgens jobbande.. jag hoppas att de kommer gå bra..

Nej nu börjar min mage att kurra, dags att äta lite tror jag =P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0