den 25 mars 2010

Fan vad skönt de är att vara av med den, jag saknar inte den ett dugg.. Jag verkligen njuter =)

Idag är det en bra dag.. DET ÄR LÖÖÖÖN IDAG =) =) =)
Vem är inte glad då? =)

Just nu sitter jag och tar igen mig efter min lunch som jag gjorde.. Fast den blev inte så god men de gick ner, gjorde en pasta sås fast skulle ha haft lite andra ingridienser eller hur de nu stavas.. men de blev sådär men åt upp de iaf.. =P Nog pratat om de..

Idag är jag lite seg känner jag. Skulle behöva ta mig ut på en promenad men jag har ont i huvudet och ont i magen. Fast de skulle vara skönt att bara gå ut med musik i öronen och rensa hjärnan lite grann.. Får se hur jag gör..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva..

Återkommer om jag vill fördela mig något mer med er =P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0