den 22 mars 2010

Igår hade jag och Andreas besök av Emelie =) Det var riktigt trevligt, vi åt lite mat och sen tittade vi på film. Emelie och jag åktee och skulle köpa godis och de gick hur bra som helst.. =P haha men FAN vad halt det var ute.. Blir lite rädd där ett tag. Men vi kom hem hela. Filmen som vi såg var 2012 och den var riktigt bra tyckter jag.. Men den var rätt så lång men kan verkligen rekomendera den.. någon av er som läster som har sett den? =)

Idag är det ingen rolig dag, jag ska nämligen ta ut min p-stav. Ush fy fan.. jag viste att denna dag skulle komma men fan kan dom inte bara söva ner mig? så slipper jag vara vaken. JAG HATAR DET!! Jag hoppas att de går fort och att de inte kommer kännas allt för mycket, jag vet att jag kommer få bedövning men de är själva grejen.. Jag vet hur rädd och nervös jag var när jag skulle sätta i den.. hur fan ska de nu gå när jag ska ta ut den?? Fan jag vill inte.. usch usch usch =( Jag klarar inte av nålar. Men jag har inga problem alls med att sticka andra men när de gäller mig själv så går de bara inte.. Jag blev blodgivare förut för att jag skulle bli av med min spruträdsla men de gick inte.. till slut sköt jag bara upp och ringde och avbokade hela tiden när jag fick en tid så till slut sa jag till att jag inte klarar av detta längre.. Så jag vet inte hur jag ska bli av med min spruträdsla.. =(

Om någon har nått förslag så får ni gärna tala om de för mig..

FAN FAN FAN JAG VILL INTE =( =( =(

Tur att mamma ska följa med och hålla handen, fast hade hellre velat ha med mig Andreas.. =/
Jag hoppas att de kommer gå bra..

Ha en bra dag.
Hör av mig sen när jag kommer hem..

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för att ja fick komma ;D !

2010-03-22 @ 23:34:41
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0