den 20 mars 2010

Hej!
Allt bra med er ?
Idag har jag städat lite grann, sen har vi varit ute på en promenad. Det var riktigt skönt att gå ut en stund i de fina vår vädret. Kanske äntligen våren är på väg? hoppas hoppas hoppas.. Så vi blir av med snön någon gång. Skönt om vi blir av med allt snart.. Sen har vi kollat på  AIK- Brommapojkarna.. men slutade med 0-0 Så inte så bra..  Men det var en bra match. Ikväll ska vi nog bara ta det lugnt och mysa tror jag, vi har iaf inga direkta planer.. Skönt för jag behöver verkilgen en vilohelg. Är helt slut efter att jag kommer hem från jobbet och har svårt att släppa de när jag väl är hemma. En så kallad arbetsskada. inte bra. Så denna helg ska jag bara tänka på mig själv.. och  min älskling.. skulle vilja åka typ till Västerås eller något.. får se vad vi hittar på imorgon =)

Ne nu ska jag kika lite bloggar sen kanske man ska börja med maten?

ha en bra kväll

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0