den 2 mars 2010

Goddag/Godkväll

Är ledig idag men var ändå tvungen att gå upp imorse och köra A till jobbet, eftersom han hade/har innebandy nu efter jobbet. så har varit hemma själv hela dagen. förutom vid lunch tid då jag var tvungen att åka ut till volvo med Andreas innebandyklubba som han glömde imorse när vi åkte dit. Har varit så otroligt trött idag men nu börjar jag piggna till lite, har bara segat framför tv:n idag. men de är skönt med sådana dagar oxå. Det har ju varit en jobbig helg och gårdagen var jobbig så de är säkert därför jag är så trött idag..

Men snart får jag besök. Emelie kommer hit en sväng =) Alltid trevligt med lite besök.. =)
Sen får vi se när Andreas kommer hem från träningen.. men de lär väl inte bli förens vid sex-halvsju tiden kan jag tänka mig. Har för mig att de är då han brukar komma hem.

ne nu ska jag leta reda på mina tofflor sen invänta Emelie =)

Ha de så bra så länge..

PussPuss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0