den 18 mars 2010

Godmorgon!!
Gårdagen gick rätt så bra..
Sen när jag kom hem satt jag och tittade lite på tv och var på datorn, varför skrev jag inte ett inlägg? kommer inte ihåg. Försökte iaf att somna i soffan men de var eller det blev för varmt och jag låg inte så skönt. Så jag beslutade mig för att gå in till sängen. La mig där och lyssnade på Martin Stenmark. Tack till den som uppfann mp3 i mobilen. Och Tack till den som kom på högtalare till en mobil. Lyssnade på hela hans skiva men lyckades inte somna. Och då var klockan nästan halv två.. Så jag startade om skivan och lyssnade igen. Sen minns jag inget mer så jag måste ha somnat.. Vaknade dock klockan halv åtta av ingenting. Tänkte nu kan jag ju inte gå upp när jag har ännu en kväll framför mig. Så jag försökte somna om men vad händer då? jo då så klart kommer det  en som ska förmodligen ta bort snön från gatan kan jag tänka mig. Som väsnas som fan, men han höll inte på så länge eller så var jag så trött att jag somnade ändå. För sen vaknade jag av att min klocka ringde vid halv tio. Och nu sitter jag här och tittar på tv.. igen :P ska snart äta lite tänkte jag. Men vet inte om jag ska äta lunch hemma eller inte för det är ärtsoppa på jobbet.. ingen hit direkt.. så tror att jag äter lunch hemma.

Sista kvällen för denna vecka då. Tredje kvällen i rad.. JAAAAA vad kul att ha tre stycken kvällar efter varandra.. Det suger verkligen.. =( Jag vill ändra lite på mitt schema tack!!

Ne nu börjar magen kurra lite men lite för tidigt för att äta än så får hålla ut ett tag till..

Ses och Hörs
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0