den 17 mars 2010

Godmorgon, lite sent kanske men för mig är det godmorgon fortfarande.
Ja ni gårdagen den gick ju som den gick på jobbet. det vill säga, inte så jättebra. Men jag lever och nästan alla andra sov när jag gick så de är bra det. Vi får se hur  det går ikväll, jag hoppas  på lite bättre än vad det gick igår.

Sen kom jag hem och de var så skönt att få luta sig mot Andreas och bara känna hans lukt. Tyvärr får jag inte göra det ikväll eftersom han är i Nyköping på en kurs/utbildning och kommer inte hem förens på fredag =O Hur ska jag kunna sova två nätter utan min lilla älskling?? =( Men jag hoppas verkligen att de kommer gå bra.. I värsta fall får jag väl sova på soffan =P Eftersom vi inte har någon tv i sovrummet. Mycket lättare att somna vid tv:n..

Och vet ni, igår när jag skulle gå hem och byta om så slår jag i min tå som blev klämd i sommras. Så nu är den hur stor som hellst, varför blir den så svullen för? Det blir ju så varje gång jag slår i den och jag behöver inte ens slå i den hårt. trött på denna tå nu. Undra om den är av? =O Eller de kanske ska göra ondare då? Någon som vet?

Innan jag börjar jobba så ska vi ha APT på jobbet, just nu kommer jag inte ihåg vad apt står för men de är typ som ett personalmöte. Glömmer alltid vad apt står för. =P Så jag måste åka till jobbet tidigare, för mötet börjar 13.30 och jag börjar inte jobba förens 15.45 men de skilljer bara en kvart innan jag börjar jobba, hade varit värre om de var en timme typ.
Aja men de jag skulle säga att innan jag ska åka till jobbet så ska jag åka till Tuna Park och titta på en väska tänkte jag. Hoppas Hoppas att den finns bara, annars så får jag beställa den från internet.. Den är såååå fin och jag är kär i den. Jag bara ska ha den. Sen ska jag kolla om de finns ett par skor oxå :P (A) Men bara titta =P

Jag tycker att man borde kunna titta om de finns i affären så som man kan göra med skor och så. Borde man kunna göra med kläder oxå. Men de är bara att hoppas att den finns =)

Ne nu ska jag kika runt lite mer och om en stund börja med lunchen.. så jag hinner äta innan de är dags att åka.. =P


Ha de så bra, en bra dag och en bra kväll =)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0