den 16 mars 2010

Goddag!
Det har inte blivit något inlägg under helgen pågrudav att jag har jobbat och när jag har kommit hem har jag varit helt slut.. Så jag kan väl säga att det har varit en jobbig helg eftersom de är nytt osv.. Men den gick och de är skönt att den är över.. Längtar tills fredag för då kan vi ha de mysigt på kvällen och jag ska ta en välförkänt sovmorgon på lördag. Den som ringer och väcker mig då blir jag inte glad på.

Har nyss pratat med Sesam och ska dit på måndag för att äntligen ta ut denna jälva pstav. Ush för den. Så de ska bli så himla skönt att äntligen bli av med den. ska vi bara se vem som ska följa med mig  och hålla mig i handen =P har tre personer att välja mellan.. Emelei, Andreas eller mamma =P

Ne har egentligen inte så mycket att skriva..
Ska snart eller om någon timme, göra mig klar och sen gå hem till mamma och ta en fika med henne :P

Återkommer om jag harnåge mer att tala om för er =)

puss så länge

Kommentarer
Postat av: Angelica

jag fick också ta ut staven...funkade inte alls..så nu har jag plåster och de funkar skit bra :)

2010-03-16 @ 12:25:04
Postat av: Anonym

mig såklart ;D

2010-03-17 @ 19:54:45
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0