den 11 mars 2010

Hej =(
Varför kan jag aldrig få må bra? Saker och ting går bra ett tag men sen bara skiter sig allt för mig. Det var ett bra tag sen som jag mådde såhär dåligt. Jag vill inte somna på kvällen pga av den där filmen och jag vill inte vakna på morgonen pga av om jag ska jobba så måste jag vara glad. Fast å andra sidan så skulle jag vilja jobba för då går tiden så fort och jag slipper tänka så mycket. När jag jobbar går jag inte in i mig själv lika mycket som jag kan när jag är hemma. Som idag tillexempel, vad har jag gjort idag? Ingenting, inte ett skit. Knappt så att jag har ätit ju. Men jag är inte hungrig. Jag vill bara att Andreas ska komma hem och krama om mig och ta hand om mig. Jag skulle behöva städa men jag orkar verkligen inte. Jag har ingen lust till det nu när inget är som de är..

Jag hoppas att han kommer hem snart så jag kan känna mig trygg..

Jag önskar att Andreas kunde komma hem och be mig packa en väska och sen bara ta med mig någonstans dit ingen vet vart vi är.. bara Andreas och jag.


Jag älskar dig Andreas<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0